Afbeelding
dinsdag 9 oktober 2018

De Investeringsagenda OV is bijna rond

Renske van Bers

De Investeringsagenda OV van de Vervoerregio is bijna rond, het laatste wat nog rest is een goedkeuring van het Dagelijks Bestuur in november en een officieel besluit van de Regioraad in december. Programma-coördinator Shirley te Roller vertelt wat een Investeringagenda is en welke doelen hierin worden nagestreefd.

Heeft u vragen? Stel ze hier.

16 oktober 2018 | 13:29

Eduard

De vervoerregio heeft een tamelijk vernauwde blik en zet tot 2025 alleen nog in op verbetering van metro en metrostations. Zouden er ook een investeringsagenda tram en een investeringsagenda bus zijn? Wat hebben de reizigers aan een extra kruiswissel? Dat is een hobby van de metrofielen, waar de vervoerregio rijk mee gezegend is.

15 oktober 2018 | 15:56

bert van elswijk

oude tijden herleven?

11 oktober 2018 | 17:32

trolly

@Renske van Bers, Vervoerregio Amsterdam: Jij en Alain hebben toch geen stiekeme onderonsjes hoop ik? #perrondeurcomplot

11 oktober 2018 | 17:40

Renske van Bers

@Trolly, jazeker:)

10 oktober 2018 | 18:48

n-evo

@Renske van Bers Ik wacht rustig af!

10 oktober 2018 | 17:30

trolly

@Renske van Bers, Vervoerregio Amsterdam: Griezelig ja, die Alain. Boeiend lijstje trouwens. Begrijp ik goed dat de Amsterdamse metro in 2025 volautomatisch rijdt, en er op alle stations perrondeuren zijn?

11 oktober 2018 | 16:05

Renske van Bers

@Trolly, ja dat viel Alain ook al op. Ik check het. Groet, Renske

10 oktober 2018 | 12:54

n-evo

@Renske Weet jij toevallig wanneer we meer informatie over de nieuwe M7-metro kunnen verwachten? Het is alweer een tijdje geleden dat bekend werd gemaakt dat CAF de leverancier wordt. 🙂

10 oktober 2018 | 15:00

Renske van Bers

@N-evo, nee niet precies, Duco is in ieder geval wel bezig met de voorbereiding van een artikel, maar de publicatiedatum staat nog niet vast. Ik hoop je dus snel van meer info te voorzien! Groet, Renske

10 oktober 2018 | 08:56

Alain

Voor wie (net als ik) niet tot november kan wachten: een overzicht van alle punten is hier te vinden.

Ik tel er alleen 27…

10 oktober 2018 | 09:40

Renske van Bers

@Alain, zoals altijd weet je meer dan ik. Ik heb het artikel aangepast en de lijst als link opgenomen. Dank en groet, Renske