maandag 13 mei 2019

Volg Project De Entree live via de webcam

Renske van Bers

Vaste volger Jan Meeuwenberg vroeg laatst of er niet een webcam geplaatst kon worden, waarmee je live zicht hebt op de werkzaamheden van Project De Entree. Hiermee zou je dan de bouw van de enorme fietsenstalling in het water op de voet kunnen volgen. Een superidee van Jan en we wilden net een rondje bellen toen bleek dat trekker van dit project – de gemeente Amsterdam – hier al aan gedacht had. Veel kijkplezier!

Heeft u vragen? Stel ze hier.

27 april 2020 | 15:53

John

Been watching from Scotland, was supposed to arrive in Amsterdam today on holiday with my wife, but due to the travel restrictions could not come, but will come next year, so will see how the project develops. Stay safe.

3 april 2020 | 16:53

johan siemons

aan clementine ,

dag dag . welke url had je benut om die camera-ophanging te volgen ? dank bij voorbaat .

3 april 2020 | 15:29

Clementine

Vanmorgen is de camera hoek damrak/ prins hendrikkade uit de lucht gegaan. Ik zag een poging om hem aan het Centraal station te bevestigen met gezicht op de rolbaan vanuit de metro. Maar het bleef helaas bij een poging. Nadat hij een tijd gericht stond op de ramen van de eerste verdieping van CS, was hij ineens helemaal verdwenen. Komt hij nog terug?

4 maart 2020 | 17:55

Amsterdammer

Beste Jan Meeuwenberg, kent u deze al?

https://architectenweb.nl/nieuws/artikel.aspx?ID=43928

3 maart 2020 | 22:37

johan siemons

ik wil bij deze “anoniem” meedelen dat ik al maanden van deze pagina gebruik maak 🙂

3 maart 2020 | 20:35

anoniem

Zie website entree, daar staat nieuwewebcam

3 maart 2020 | 09:49

Derk

Wanneer komt de webcam voor het kruispunt Damrak, want er wordt al hard aangewerkt.

1 maart 2020 | 18:55

Jan.Meeuwenberg

ik ben benieuwd wat er zoal gaat gebeuren na het uitgraven waar ze nu al weken mee bezig zijn.
Hoe diep wordt de fietsenstalling eigenlijk en waar wordt de afgegraven grond gedumpt? als je kijkt naar de graafmachinearm dan lijkt het niet zo diep te worden, hoeveel verdiepingen krijgt de Fietsenstalling? Er zijn al veel boten heen en weer gevaren, ben daar ook benieuwd naar hoeveel het uiteindelijk zijn als ze klaar zin met het uitgraven. Ik heb nog nergens de details gevonden van de bouw van de Fietsenstalling, interessant om het via de webcamera te kunnen volgen.

26 februari 2020 | 07:52

Riemer

Komt er ook weer een webcam bij het kruispunt Damrak?

13 februari 2020 | 08:51

Ed

Voor de volgers die de webcam missen; hier is een directe link:
https://www.bouwwebcam.nl/amsterdam/live/

8 januari 2020 | 22:55

Jan.Meeuwenberg

@JM: Als het bezorgd kan worden en Pfas goed gekeurd is. ha,ha.

8 januari 2020 | 08:55

Remko

Het afgraven duurt zo lang. Waarom wordt geen gebruik gemaakt van grondzuigers? Dat gaat veel sneller dan graven.

7 januari 2020 | 20:04

JM

@Jan.Meeuwenberg Je kunt zelf nog wel wat grond gebruiken?

7 januari 2020 | 15:04

Jan.Meeuwenberg

Ik kijk dagelijks naar de werkzaamheden voor de fietsenstalling, lang leve de webcamera. Wat ik me afvraag is waar al die afgegraven grond naar toe wordt gebracht.

Via de webcamera zit je op de eerste rang om de bouw te volgen, ik vraag me af hoelang het gaat duren om al die grond af te graven en af te voeren, leuk om te volgen.

16 december 2019 | 16:14

Jan.Meeuwenberg

@Antje: Wat jammer dat het niveaugehalte aan het inslinken is, ik persoonlijk vind de projecten van Amsterdam interessant om te volgen, bijvoorbeeld kijk ik dagelijks via de webcamera naar het afgraven bij het Victoria-hotel voor de fietsenstalling, en kijk dagelijks op deze website of er nog interessante ontwikkelingen zijn of komen.

Maar dat afkraken van sommige figuren op anderen is echt minder interessant (zielig zelfs), die figuren die daar nogal goed in zijn hebben echt verder weinig interessants te melden over het algemeen. Als de stekker er uitgetrokken wordt van deze website zou me dat niet verbazen, ach het was al die jaren mooi dat we de bouw van de N/Z-lijn  hebben kunnen volgen, zoiets zullen we niet meer meemaken. Wat er verder nog gaat gaan gebeuren zal minder spectaculair zijn, zoals  de bouw van de N/Z-lijn. daar hoeven we niet over mee te denken dat wordt wel door de deskundigen gedaan. amen. 

16 december 2019 | 10:49

Alain

Ah, Frau Antje zit ook weer in haar maandstonde.

En zo blijft het hier tóch nog gezellig.

16 december 2019 | 10:42

Antje

@Ed

Nog eens tien jaar en nog eens vele miljoenen uitgeven aan de instandhouding van deze website. Denkt iemand dat deze lieden gratis werken?

Dan al die berichten van dezelfde 25 mensen die denken dat ze voor heel Amsterdam e.o zitten te schrijven.

Het beste doet men de reacties weg en beantwoordt men vragen persoonlijk. Wanneer van algemeen belang kan het antwoord aan het bericht toegevoegd worden.

16 december 2019 | 07:36

johan siemons

@Jan.Meeuwenberg……..

even wat anders…ik gebruik dit hoofdstuk om je te benaderen over de “uithoflijn” ….. proficiat !

15 december 2019 | 19:37

Jan.Meeuwenberg

@johan siemons: Also Sprach Zaratoehstra mooie muziek.

14 december 2019 | 22:09

johan siemons

@Aron………also sprach zaratoehstra

14 december 2019 | 20:04

JM

@Alain Dat veronderstelt dat die meerderheid hier nog komt…

14 december 2019 | 18:44

Alain

@Aron
Altijd lachen, die figuren die zichzelf namens de zwijgende meerderheid naar voren schuiven.

14 december 2019 | 17:26

Aron

De informering en beantwoording op deze website is inderdaad ruk geworden. Maar daar tegenover staat dat iedereen behalve jullie zelf ongelooflijk moe worden van steeds dezelfde types met pagina’s lange onnozele en ongerelateerde discussies die nergens heen gaan, onderaan de artikels.

14 december 2019 | 13:13

Alain

Hoewel ik onderschrijf dat deze site niet meer is wat het ooit geweest is, vind ik oproepen om de boel dan maar op te heffen ook wat defaitistisch.

Ik vind het mooi dat trolly verwijst naar een mission statement op deze site. Een deel daaruit luidt als volgt:

“Het is onze taak om te voorkomen dat de interactie slechts ‘gebakken lucht’ is. Vragen moeten zo snel mogelijk door ons beantwoord worden, als het even kan binnen 24 uur. En met interessante suggesties gaan we aan de slag. De website wijnemenjemee.nl is gebouwd in samenwerking met onze volgers. We zullen de website blijven verbeteren en ontwikkelen aan de hand van opmerkingen en ideeën van onze bezoekers.”

Daar komt op dit moment – zoals trolly ook al opmerkt – niet veel meer van terecht. Reacties van officiële zijde zijn schaars of blijven geheel uit. Nu wil ik mijn eigen voorstel van een paar dagen geleden niet ophemelen, maar het is volgens mij een ‘interessante suggestie’. Toch is daar nog geen reactie op gekomen, al was het maar een algemeen ‘we gaan ernaar kijken’, zoals vroeger nog wel eens werd geschreven. Dan weet je in ieder geval dat men het heeft opgemerkt.

Dus, lieve redactie van wijnemenjemee.nl: komt er nog wat van? Of is de geciteerde tekst toch echt ‘gebakken lucht’?

14 december 2019 | 08:22

johan siemons

@JM…..en zó zou john bercow het opvatten ; ………orde(r)………….orde(r) !

14 december 2019 | 06:46

JM

Met oorverdovende stilte op deze site over de nieuwste metroplannen is deze site officieel dood.

Het waren mooie jaren, maar wil iemand nu de stekker eruit trekken?

Of wordt de patiënt alleen in leven gehouden met wat triviale berichtjes af en toe, voor als het bij een toekomstig project zo uitkomt om dit medium en haar volgers wél weer serieus te nemen?

13 december 2019 | 22:52

johan siemons

@trolly….iets van twee weken geleden hield het gvb testen met de metro’s naar zuidoost . dat las ik in de volkskrant/het parool . je zou verwachten dat het gvb daar een mailtje voor naar de aangeslotenen voor zou versturen . ter kennisneming wat er dat weekend zou gebeuren . een oorverdovende stilte was het resultaat . ook op deze site (!) . ik bedoel maar . om aan te sluiten op de discussie die hier nu wordt gevoerd over het reilen en zeilen van deze site . zou duco nog meelezen ?

13 december 2019 | 18:39

trolly

@Ed: Of er hoop is voor deze site hangt minder af van concrete projecten dan van hoe serieus de VRA dit communicatiekanaal neemt.

Andersom wordt de haalbaarheid van een project als het doortrekken van de NZL naar Schiphol wel bepaald door het maatschappelijk draagvlak voor zo’n project. Aan dat besef heeft deze site zijn bestaan en groei te danken, wat op zijn beurt weer bijgedragen heeft aan het draagvlak dat nodig was voor de voltooiing van de NZL.

Een aantal spelregels waaraan het communicatieteam van de NZL zich ooit committeerden is nog steeds op de site te vinden. Uiteraard lukte het ook in het verleden het niet altijd daaraan te voldoen, maar op dit moment loopt de site niet eens meer achter de feiten aan. Ze blijven gewoon onvermeld.

13 december 2019 | 09:24

johan siemons

@Ed…….

mooie statement 🙂 !

13 december 2019 | 08:38

Ed

Misschien is er nog hoop voor deze site nu het er toch sterk op lijkt dat het doortrekken van de Noord/Zuidlijn naar Schiphol en Hoofddorp toch steeds concreter begint te worden. 

9 december 2019 | 18:52

Jan.Meeuwenberg

@Remko: Gewoon geduldig afwachten, en zie het werkt weer, zijn er nog wel mensen van het team die deze site draaiende kunnen houden? Het kan een keer stoppen, en we betalen er niet voor toch?
Maar ik ben blij dat het weer werkt.
Dat je de vertrouwde namen van Duco, Renske en meer niet meer tegenkomt is toch wel even wennen, maar we moeten door.

9 december 2019 | 18:17

Remko

Met verschillende browsers geprobeerd, ook cookies verwijderd, maar nog steeds werkt de site nauwelijks op mijn PC. Kan geen artikelen openen. Is het crisisteam de afgelopen vier dagen dag en nacht bezig geweest? Hoe kan het dat het nog niet werkt? Misschien toch iemand inhuren die het wel kan?

9 december 2019 | 09:08

johan siemons

@Jan.Meeuwenberg…je bent bij je opsomming toch niet vergeten dat er niet alleen de geboorte van een fietsenstalling is te zien maar dat een plas water onderdeel is van het geheel van de opknapperij . kijk maar naar de berg grond die wordt afgegraven . ik begrijp nu ook waarom er – eerder – stalen damwanden kwamen .

8 december 2019 | 11:13

Jan.Meeuwenberg

@Alain: Ja er valt nog maar weinig (echte) interessante dingen te melden, wat ik persoonlijk nog interessant vind is via de webcam de bouw van de fietsenstalling te volgen bij het Victoria-hotel.
Misschien (ook al heeft het niets met Amsterdam te maken) voor de Tramliefhebbers,is dat volgende week Zaterdag (eindelijk) de Uithof-lijn in Utrecht gaat rijden, je kan na 14:30 uur gratis ritjes meemaken.
Die lijn heeft ook nog al wat kostenoverschrijdingen gehad, en veel vertraging gehad wat in bedrijfstelling betreft. Ik ben erbij volgende week Zaterdag.

8 december 2019 | 10:48

Alain

De mobiele website geeft inderdaad geen sjoege meer; de desktopvariant nog wel.

Maar ach, het stelt in vergelijking met de goeie ouwe tijd van de metrobouw toch al weinig meer voor, met geneuzel over fietsverlichting, elektrische bussen en gehypete vervoersoplossingen die naar een rivier zijn vernoemd, maar dan met de laatste letter wat gek als hoofdletter geschreven.

7 december 2019 | 15:47

Jan.Meeuwenberg

@Remko: Ja bij mij het zelfde probleem.
Kunnen we vast aan het idee wennen dat we (misschien) ooit helemaal zonder moeten doen.
Wat zijn we in al die jaren verwend met eerst ”Hierzijnwenu.nl” en nu met ”Wij nemenjemee.nl” en dat gratis, dus we mogen niet mopperen.

Ik zet het hier maar gelijk bij dat ik heb gelezen dat de Java-brug niet doorgaat, zal er dan toch nog een kansje zijn voor een tunnel? Dat is toch de beste optie lijkt mij, weer een erg hoge brug erbij is niet alles.
Ik ben benieuwd als er een enque’te gehouden zou worden, wat de meerderheid van de Amsterdammers graag zou willen, brug of tunnel. waar zou de tunnel dan het beste aangelegd worden ivm aanvoerruimte?
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen dan aanvoerruimte.

7 december 2019 | 14:11

Remko

De afgelopen dagen was/is de site helemaal niet bereikbaar, of als het wel lukt alleen de hoofdpagina, waarbij artikelen niet te openen zijn.

7 december 2019 | 12:09

marcel

@wijnemenjemee is nog steeds niet goed functionerend… dit berichtje kan waarschijnlijk wel gepost worden, maar alle artikelen zijn voor zover ik het nu kan zien niet toegankelijk 🙁

6 december 2019 | 09:53

johan siemons

@johan siemons….

ik doel op “wijnemenjemee.nl”

6 december 2019 | 09:51

johan siemons

ik vraag op deze ongebruikelijke plek :  is er een flinke storing op de gebruikelijke     “praatsite”  ?

26 september 2019 | 18:05

johan siemons

@Amsterdammer

dank . hier kan/kon ik wat mee 🙂

26 september 2019 | 17:12

Amsterdammer

@johan siemons,

https://www.amsterdam.nl/projecten/entree-vernieuwing/

Hier vind je meer info over de werkzaamheden.

26 september 2019 | 14:36

johan siemons

@n-evo dank zo ver . maar er moet toch eerder iets over zijn vermeld ?

26 september 2019 | 13:53

n-evo

Het waterfront wordt vergroot. De Prins Hendrikkade wordt een stuk versmald om dat mogelijk te maken. Dat zie je ook hierboven op de impressie terug. Ik neem aan dat de rails om die reden worden verlegd.

26 september 2019 | 11:20

johan siemons

@n-evo

deels naar voldoening beantwoord . dus er komen daar trams te “lopen”? dus de draai voor het CS gaat anders worden ? ( ik heb kennelijk in het verleden iets gemist . )

26 september 2019 | 10:49

n-evo

@johan siemons Anders rijden de trams straks het water in.

26 september 2019 | 10:25

johan siemons

wat zie ik nu bij het victoriahotel voor de deur ? komen daar tramrails te liggen ? praat mij bij graag .

6 september 2019 | 13:20

Aron

@Johan Siemons; ja het is zo geheim dat ze er zelfs een plaatje van bovenaan de pagina hebben gezet en een link naar de projectpagina van de gemeente in de tekst hebben gezet.

Op de webcam zie je op de voorgrond de funering van de nieuwe trambaan. Daarnaast de damwanden van de nieuwe kademuur tussen kade en water/onderwaterfietsenstalling

28 augustus 2019 | 08:59

johan siemons

@johan siemons

wil “men” het geheim houden hoe het er uit gaat zien ?

13 augustus 2019 | 18:30

johan siemons

@johan siemons

een maand geleden vroeg ik nadere informatie over de “plek” recht tegenover het CS . de prins hendrikkade dus . ik zie daar heel langzaam toevoegingen ontstaan . is er een art impressie van ? of is het zonder meer uit te leggen hoe het gaat worden ? 

26 juli 2019 | 18:04

Jan.Meeuwenberg.

Er zal waar ze nu aan het werk zijn voor die grote fietsenstalling denk ik ook wel eens veel archeologische vondsen kunnen vinden, of is de kans op die plek kleiner?

26 juli 2019 | 11:49

Eric

@Renske van Bers, Vervoerregio AmsterdamNiet nodig, opgeslagen link was de boosdoener. Kan weer gluren!

26 juli 2019 | 11:14

Eric

@Renske van Bers, Vervoerregio Amsterdam
Hier nog steeds geen beeld!

26 juli 2019 | 11:21

Renske van Bers

@Eric, andere browser proberen? Groet, Renske

25 juli 2019 | 16:30

Jan.Meeuwenberg.

@Renske van Bers, Vervoerregio Amsterdam: Het werkt weer bedankt, wij hoeven maar te kikken en jullie gaan gelijk aan het werk, mooi hoor al die service al die jaren.

24 juli 2019 | 19:43

Jan.Meeuwenberg.

Is de Webcam van Project De Entree uit bedrijf, of heeft de hitte zijn werk gedaan?

25 juli 2019 | 13:24

Renske van Bers

@Jan, er wordt aan gewerkt! Groet, Renske

12 juli 2019 | 09:31

johan siemons

ik zie – aan de voorkant bij het CS  – met behulp van de webcam – een rustige voortgang van de werkzaamheden .  is er nog een toelichting te verwachten van de dienst die over deze straataanpassing gaat ? er komt grond op een aangepaste manier aangevoerd en verspreid en verder…?

14 juni 2019 | 18:55

Jan.Meeuwenberg.

@Alain:Daar bij de Zuidas wordt veel gepresteerd, verschillende weekenden een puinhoop geweest, en zie nu weer een strak terrein, waar de Treinen, Auto’s en Metro’s, alsof er niets gebeurt is hun weg weer vervolgen. Dankszij de vele werkers, die nu even rust hebben. En nu nog later de grote klus van het opschuiven van die gigantische grote plaat, van 3miljoen kilogram alsof het niets is. Wat mensen zoal niet voor elkaar krijgen.
Ja het wordt wel wat daar bij Zuid.

13 juni 2019 | 18:39

Alain

@Jan.Meeuwenberg.
Ach, presteren, ik zeg altijd maar: liever broodjes smeren! Haha.

13 juni 2019 | 18:36

Jan.Meeuwenberg.

@Alain: Ach’ ook al zijn er maar eenvoudige Elektromonteurs, die zorgen er wel voor dat een Metro en zo aangelegd kan worden en kan blijven functioneren, en je heb ook mensen die weinig zinvols te melden hebben. Het is toch ooit zo geweest dat eerst het licht aangelegd is, (toen moeten er al Elektromonteurs geweest zijn om verder te kunnen gaan, maar hoe zijn die bijgelicht om hun werk te kunnen doen) ha,ha.
Jammer dat (enkele volgers) zo weinig interessants te melden hebben (gaap,gaap) over de techniek bijvoorbeeld, die komen soms met echt slaapverwekkende en kleinerende opmerkingen ,waar de maatschappij niets aan heeft, wat zullen zij zelf precies presteren?

13 juni 2019 | 15:54

Alain

@n-evo
Ik zeg altijd maar zo: liever een beetje onscherp, dan helemaal geen sjerp! Haha. Maar dat is een grapje dat eigenlijk alleen ex-oud voorheen gepensioneerd elektromonteurs niet zullen begrijpen.

13 juni 2019 | 15:46

n-evo

@Jan.Meeuwenberg Ach wat is scherp en wat is niet scherp. Om daar nu over te gaan zeuren is zo overdreven. Ik ben gelukkig positief ingesteld en blij dat er tenminste is beeld haha. Ik kan me nog de webcambeelden van de N/Z-lijn herinneren. Wat was dat mooi.

13 juni 2019 | 13:11

Alain

@Jan.Meeuwenberg.
Ach scherp of minder scherp wat maakt het uit. Ik ben allang blij dat we beeld hebben. En anders hebben we altijd de foto’s nog haha.

13 juni 2019 | 12:55

Jan.Meeuwenberg.

Jammer dat de webcambeelden van die bij het Victoria-hotel minder scherp zijn dan die van de Zuidas
Een groot verschil.

13 juni 2019 | 09:31

j.siemons

vraagje :  blijft die stalen damwand voor het victoriahotel permanent in de grond zitten ? ik vraag dit omdat ik zie dat de grond  (het zand)  bijna tot aan de bovenkant van de wand is gekomen . het dán er uit trekken van de stalen “pijlers” wordt daardoor een extra zware klus .

16 mei 2019 | 22:57

Jan.Meeuwenberg.

@Alain: Ik begrijp het ook niet die wartaal, maar gelukkig valt er op soms slaapverwekkende conversaties, afkat gedoe en meer minpunten na, nog genoeg interessante dingen te lezen, zoals het inschuiven van het dak, de aanleg van de trap bij het Centrale Station, en meer te lezen. dat boeit mij, niet de ouwe wijven conversaties. ik ben maar een eenvoudige Elektromonteur geweest, maar ik (probeer) wel een beetje op niveau te blijven.
Ik ben blij dat er weer veel voor ons georganiseerd wordt, dat we het van dichtbij kunnen bekijken, ik ben er overdags wel bij, bij Zuid.

16 mei 2019 | 15:20

Alain

@j.siemons
…of u beantwoordt mijn vragen?

16 mei 2019 | 14:47

j.siemons

@Alain……..ach , ik hou het er maar op dat u een gebrek aan inbeeldend vermogen kan worden voorgehouden . zo moeilijk is een en ander niet ( te lezen ) .

16 mei 2019 | 14:41

Alain

@j.siemons
Nou, aan het gebrek aan hoofdletters en de vreemde interpunctie was ik inmiddels wel gewend geraakt. Maar hier zit het probleem hem in de inhoud: daar kan ik moeilijk een touw aan vastknopen. “startte een tweede pagina” – een webpagina? Papieren pagina? Hoeze “startte” u die? Vast niet zoals u een auto start? “want straks kukelt het item over de rand” – welk item? En welke rand? “ik heb dat nooit onder de knie gekregen” – wat onder de knie gekregen?

Een en al verwarring hier.

16 mei 2019 | 14:20

j.siemons

@Alain…dus als ik vraag of iemand het beter weet dan is dit het antwoord ? mooi zo .

16 mei 2019 | 13:07

Alain

@j.siemons
U begint nu echt onsamenhangend te worden. Alles goed verder?

16 mei 2019 | 10:54

j.siemons

ideetje van keetje …ik startte een tweede pagina “wij nemen je….”en pakte dáár de webcam van het zicht op de verbouwing bij het CS . want straks kukelt het item over de rand . en dan wordt het zoeken geblazen . ik heb dat nooit onder de knie gekregen . anderen wel ?

14 mei 2019 | 07:44

Alain

@trolly
Niet zijken maar webcams kijken! Of is het nou zeiken? Ik zeg altijd maar: een lang of een kort ei, mei smaken ze allebij!

En nau gouw weer verder.

13 mei 2019 | 22:20

trolly

@Alain: Inderdaad. Dat we het allemaal toch mee mogen maken.

13 mei 2019 | 21:27

Alain

@trolly
Ach, we worden toch maar verwend hier.

13 mei 2019 | 19:17

Jan.Meeuwenberg.

Ik ben benieuwd naar de bouwmethode van de Fietsenstalling, dus wat er zoal voor interessants gaat gebeuren. Ik heb de bouw van de Garage onder de Boerenwetering gevolgd, maar daar was zover ik weet geen Webcamera. ik ging daar wel eens kijken om foto’s te nemen, de bouw van die garage was ook interessant om te volgen.

Het wordt weer eens tijd na de bouw van de N/Z-lijn voor interessante projecten, dus laten ze maar gouw aan een Oost/Westlijn beginnen bijvoorbeeld.

13 mei 2019 | 18:57

Jan.Meeuwenberg.

Renske: Leuk om te lezen dat er al aan de Webcam was gedacht, het idee is blijkbaar niet zo gek. De Webcamera bij station Zuid heb ik ook veel plezier van gehad afgelopen weekend om het werk live te kunnen volgen. Het wordt steeds vaker gebruikt die Webcamera’s, we hebben veel plezier gehad van de Webcamera’s tijdens de bouw van de N/Z-lijn, ik keek dagelijks.

Een Webcamera net als veel andere elektrische apparaten worden toch maar aangesloten door Elektromonteurs wat ik blijkbaar ook geweest ben, waardevolle mensen voor oa Metro-installaties om het te installeren en aan de gang te houden. 

13 mei 2019 | 17:50

trolly

@toemie: Alain is een onverbeterlijke optimist. Wat ons een enkel vingertje lijkt, vindt hij al snel een hele hand.

13 mei 2019 | 17:38

toemie

@trolly Em gelijk heb je, ’t was ook maar een suggestie da’s voor mij niet die hele hand toch?

13 mei 2019 | 17:24

trolly

@Alain: Snap ik, daar is deze site voor.

13 mei 2019 | 17:11

Alain

@trolly
Ah. Ik vroeg me dat al af…

13 mei 2019 | 17:06

trolly

Zo ben ik, @Alain. Wie mij een hand geeft doet er goed aan zijn vingers daarna even te tellen.

13 mei 2019 | 16:37

Alain

@trolly
Zeg trolly, eerst om een vinger vragen en daarna maar meteen de hele hand erachteraan? Tut tut…

13 mei 2019 | 15:33

trolly

Het is werkelijk fantastisch wat jullie allemaal doen voor een oud-elektromonteur. Praktische vraag: kan er een linkje naar die camera’s op de home page? Dan is het weer net als vroegûh!

En als jullie toch bezig zijn: kan dat ook met een paar documenten en sites zoals de klanttevredenheidsbarometer, recente uitbreidingsplannen en het dashboard met vervoerscijfers? Bij voorbaat dank!

13 mei 2019 | 13:54

SJUUL

IK WIL DE GROETEN DOEN AAN @SCHLIJPER EN @RAMSTERDAMM