Afbeelding
maandag 8 april 2019

Poll: Welk cijfer denk je dat het OV in Amsterdam en de regio krijgt?

Renske van Bers

Deze donderdag wordt het rapport ‘De OV-barometer’ om 13.00 gepubliceerd. In dit rapport worden onder meer cijfers toegekend aan het OV in Amsterdam en de regio en aan de vervoerders zelf. We zijn benieuwd wat jouw voorspelling is. Laat je het weten in onderstaande poll?

Heeft u vragen? Stel ze hier.

10 april 2019 | 21:21

Alain

@trolly
Reeds.

10 april 2019 | 15:48

johan siemons

@trolly…..zekers !

10 april 2019 | 15:37

trolly

@Alain: U is Bilderberg?

10 april 2019 | 15:36

trolly

@j.siemons: In het land der blinden…

10 april 2019 | 14:53

johan siemons

@Alain………..wie de schoen past , trekke hem aan

10 april 2019 | 10:52

Alain

@j.siemons
Nee, u bent in de war met Bilderberg.

10 april 2019 | 09:24

j.siemons

@trolly…er zijn kennelijk altijd mensen die ergens het meeste vanaf weten 🙂

10 april 2019 | 08:17

trolly

@j.siemons: Voordat Rob Heel Erg Boos wordt: nee, R-net is eigenlijk niet meer dan een sticker met een merk er op. Het is aan de vervoersregio en de vervoerders om uit te maken waar die sticker wel of niet opgeplakt wordt.

Overigens vind ik het niet vreemd dat dat niet voor iedereen duidelijk is. Het idee van een merknaam is, dat de indruk gewekt wordt dat er één organisatie is die garant staat voor een zekere kwaliteit. Zo’n organisatie kan allerlei vormen hebben, zoals een centraal gestuurd bedrijf, een franchise-organisatie of — zoals bij R-net — alleen een afspraak over het gebruik van het merk.

10 april 2019 | 07:31

j.siemons

@Alain……r-net is toch – in goed nederlands – een bestuursorgaan dat andere , uitvoerende organen aanstuurt ?

9 april 2019 | 20:02

Alain

@trolly
Ok, jammer.

9 april 2019 | 19:12

trolly

@Alain: Nee, ik ben R helaas net niet.

9 april 2019 | 19:06

Alain

@trolly
Bent u R-net?

9 april 2019 | 16:54

trolly

Beste Alain, R-net kan je het beste per openbaar vervoer bereiken. Daarbij heb je de zekerheid dat je reis de bestemming is.

9 april 2019 | 09:50

Alain

Hoe kan ik R-net bereiken? Is er een telefoonnummer of postadres bekend?

9 april 2019 | 08:48

n-evo

Rustâggg Rob…

9 april 2019 | 06:19

Rob

@toemie Nogmaals toemie, R-net is GEEN bedrijf, het is een productformule. Er wordt nergens “samengewerkt” met R-net.

9 april 2019 | 01:21

Marciano

Meer metro’s minder tram!

Noord-Zuidlijn verlengen

Oost west lijn moet er zeer zeker komen! 

Ringlijn verlengen tot aan centraal station het liefst door naar muiderpoort via rietlandpark 

Dan zou alles een stuk makkelijker zijn

8 april 2019 | 19:15

toemie

Persoonlijk vind ik dat als er samen met R-Net gewerkt wordt het 9/10 keer goed gaat in Noord-Holland

9 april 2019 | 12:53

Renske van Bers

@Toemie, R-net is meer een soort keurmerk. In dit artikel uit ons archief kun je er meer over lezen. Groet, Renske

Wil je dit bericht delen?